Tugi

Ilma meie toetuseta oleks paljud toimingud peatunud.

Oleme Teie jaoks olemas

Pakume kliendituge läbi oma müügimeeskonna, tootejuhtide, tellimiskeskuse ja Autoekspert kauplus-töökodade.

Kui probleem pole kiireloomuline palume Teil meiega ühendust võtta e-maili teel. Kiiremate küsimustega oleme kättesaadaval telefonitsi töötundidel. Meie e-maili leiate siit.

KGK Müügimeeskond

Müügitugi

Meie toetus jaguneb kolmeks peamiseks teadmistevaldkonnaks:

  • Tellimiskeskus – teenindab igapäevaselt meie ärikliente telefoni, e-maili või vahetu suhtluse teel ning käsitleb Autokataloogi tellimusi.
  • Müügiesindajad – oluline lüli kliendi ja KGK vahel, kes tagab pikaajalise koostöö. Turu analüüs, kliendisuhtlus tagavad kliendi informeerituse meie tootevalikust ja hoiavad neid kursis meie hinnapoliitika ning tugiteenustega.
  • Autoekspert – võimaldab meil kliente teenindada üle Eesti, mis tagab paindlikuma tarne ja klienditeeninduse ning kliendi rahulolu.

Tehniline tugi

Meie tootejuhid koostöös tootjatega pakuvad klientidele professionaalset tehnilist tuge. Korraldame klientidele tootjapoolseid ning tootepõhiseid koolitusi, et jagada teiste autondusvaldkonna spetsialistidega teavet ajakohaste tehnoloogiate ning suundade kohta. Valmistame ette turule sobivaid juhendid ja materjalid, et edasimüüjatel oleks lihtsam meie tooteid paigaldada, esitleda ja müüa.